

(172,50 € kg)
Ķīniešu matča tēja no Long Man Tea.
Piegādes nosacījumi
Matča ir pulverveida zaļā tēja, kas tika izgudrota Ķīnā Tanu dinastijas laikā no 7. līdz 10. gadsimtam. No 10. līdz 12. gadsimtam tas kļuva ļoti populārs. Laika gaitā tas kļuva tik populārs, ka dzenbudistu mūki to uzskatīja par būtisku meditācijas elementu. Viņi uzskatīja, ka tas attīra prātu un ķermeni.
Laika gaitā tējas industrijas attīstība pieauga līdz ar Ķīnas impēriju. Milzīgs lapu tēju klāsts, lēnām aizstāja matča. Japānā matča brūvēšanas ceremonija bija neaizstājams dzenbudistu ordeņu funkcionēšanas elements, vēlāk ceremoniju pārņēma Shogun klase.
Atšķirība starp ķīniešu un japāņu matča:
Ķīniešu krāsa ir tumšāka un garša nedaudz skābāka. Tās aromāts ir izteiktāks.
Japāņu matča raksturo gaišāka krāsa, maigāka garša un lielāks saldums.
Katrs var izvēlēties atbilstoši savām garšas vēlmēm. Ķīniešu matcha ir lieliski piemērota cepšanai un ar pienu.
Long Man Tea Art History līnija ir tēju sērija, kuras galvenais motīvs ir mākslas darbs.
stilā, kas raksturīgs reģionam, no kura sākotnēji nāk konkrētā tēja vai uzlējums. Mākslas darbs, ko izmanto konkrētai uzlējumam, atspoguļo tā būtību un pat krāsas. Ziemas tējai izvēlējāmies Džona Neša ziemas ainavu, bet jasmīna tējai – jasmīna zaru, kas gleznots Gongbi tehnikā (Ķīna) uz zīda (interesanti, ka Japānā līdzīgu gleznošanas tehniku uz zīda sauc par Nihonga).
Long Man Tea mākslas vēstures līnijas izveides ideja bija parādīt, ka tēja ir ne tikai dzēriens, bet arī ļoti spēcīgs pasaules, ne tikai reģionālās kultūras elements. Tēja nav tikai angļu vai ķīniešu valoda. Ir arī japāņu, poļu, Tuvo Austrumu, indiešu un pat augstienes :-) Šīs kultūras skaistums slēpjas, no vienas puses, orientālismā, no otras – pie vecmāmiņas dzeramajā aveņu tējā, kas mums ir pie sirds.
Matcha: Katsushika Hokusai koka bloku apdruka ar nosaukumu “Lielais vilnis pie Kanagavas”. Viens no 36 darbiem no Fudži kalna skatu sērijas.
TĒJAS APRAKSTS: Matča tēja ir dzirnaviņās smalkā pulverī samalta zaļā tēja, kas audzēta nevis pilnā saulē, bet apzināti ēnā.
Pašlaik klasificēts kā tā sauktais superprodukts, jo ir augsts teīna, l-teanīna, antioksidantu un katehīnu līmenis.
Sākotnēji tās izcelsme ir Ķīnā, bet 12. gadsimtā budistu mūki to atveda uz Japānu, kur to ātri pieņēma kā Japānas kultūras neatņemamu sastāvdaļu.
Lietošanas norādījumi: 1-2 tējkarotes uz 250 ml ūdens, piena vai augu izcelsmes dzēriena. Rūpīgi samaisiet. Lieliski piemērots kā piedeva konditorejas izstrādājumiem.
Sastāvdaļas: Matča Premium malta zaļā tēja (Ķīna).
Jums arī varētu patikt